im hurting again.

hey,sihat? candy tak berapa nak sihat cause DEMAM but esok ada paper ini dinamakan DAMN. hmm,sokay lah forget it. think no more place yang candy nak story bout my problems ithink my sweetie blog je yang mampu tampung kesedihan candy hmm. straight to the point semalam candy pegi library then okay lah studystudy semua then terasa lapar and candy bawa masuk my dompet masuk dekat library tu then checkcheck tengok dah HILANG rasa nak nangis pun ada but tahan je la en sebab ada kawan candy.then lamalama candy dah calm sikit candy online hmm,btw just rm10 dekat dalam tu candy sedih bukan apa dalam tu ada NAME TAG pasha :'( and terasa cuai gila cause i cant care the nametag carefully :( then time dekat cafe kesian JIHA dia banyak support candy semlam makan and rapid sorry sayang.thats why lah candy tak suka share problem dengan kawankawan candy see,tak pasalpasal diorang ikut tanggung hmm :'( besok aku ganti rugi kay time rehat :) but after balik from library lepak lah dengan amoi,jihah,nana,mohd dekat BIG APPLE.amoi yang ajak cause dia nak belanja haha thankyou amoi.then time nak balik tu naik rapid dengan diorang haha GOSIP time ;) okay problem pertama dah second problems.
okay second problems after balik from lib tu balikbalik naik atas terus gaduh dengan kakak candy cause candy guna barang dia tanpa minta izin candy dah geram candy cakap dekat dia "masalahnya barang tu ada dekat tempat aku kan yang kau nak bising kenapa? lagipun aku adik kau yang kau nak berkira sangat pahal macam jijik sangat je" then dia nak potong but candy terus cakap "dah lah aku malas nak tengok muka kau" then candy masuk bilik candy CRIED ALONE :( .then pagi tadi candy bangun pukul 10 pukul 12 candy turun then mak candy dah marahmarah tak tentu pasal then ungkit yang candy selalu keluar semua then cakap dia terlampau manjakan candy lah dia ungkitungkit lah then candy dah sentap candy masuk bilik then candy PUSH pintu tu kekuat.then candy menangis lagi seriously terasa like ANAK TIRI. dear family,i know lah darah aku tak SAMA dengan korang but aku tak tahu lah aku anak tiri or what cause ramai cakap yang muka candy sama dengan my 2nd sister so okay lah aku tak fikir sangat pasal tu but kalau korang dah layan aku like STRANGER memang benda tu lah selalu ada dalam fikiran aku.AKU SELALU KELUAR? YES memang pun cause aku keluar i try to find my OWN HAPPINESS dalam rumah ni tak ada siapa pun yang boleh buat aku gelak or sneyum malah always make me hurting.i dont knowlah this week dah berapa banyak airmata yang aku keluarkan sebab korang hmm.:'( even candy always hyper when keluar itu sebab ada kawankawan candy yang mampu buat candy tersenyum,aku try couple sebab aku nak kasihsayang yang special dalam rumah ni  memang dah tak ada makna langsung aku ingat family je aku diam hmm. like a quote
even i smile but at the same time im hurting cause just smile can hide my problems
hmm okay tu je lah yang candy boleh share bout my family hmm then my last problems,petang tadi time tengah shokshok online then tetiba norman mention dekat twitter "woi,kau buat status macam ni ek dekat fb "need a dick #candycollin" and bila norman tweet candy centu and i was like WTF! babi lancau siapa hack aku.then tanpa buang masa *ceh ayat. candy pun on fb and tengok status tu and memang sentap ah .eh hacker fikir aku sangap sangat ke bodo? then tengok comment jantanjantan dah start membabi -,- candy pun CHANGE PASSWORD and DELETE status tu hmm tu je la.and i think budak sekolah candy yang hack cause sekolah tu ramai HACKER kuntilanak -,-. hmm and ithink batter just chill and focus on exam hmm LIFE MUST GO ON BITCH :)
kay till here thanks a lot cause sudi menjadi tempat curhat candy #LotsOfLove xx

No comments:

Post a Comment